Moi

Namn: Amanda Tuva Francisca



Ålder:
 16

Längd: kanske 165, typ?

Skostorlek: 38

Född: I Helsingfors

Bor:
  I Helsingfors (orginella svar på G)

Gör just nu: bloggar, lyssnar på musik och ska just se på TV

Vad är du rädd för:
 skrämmande människor på natten



Vad är du mest nöjd med hos dig själv: är väl nöjd med det mesta- så kanske mitt självförtroende (kan man säga det som det man är mest nöjd med...? Nu får det bli så)

Det roligaste jobbet du haft: har aldrig jobbat med något annat än typ barnvaktning så det får väl bli det :)

När tog du ditt körkort:
 har inget körkort ännu, hoppeligen har jag ett om ca två och ett halft år dock..

När grät du senast:
 Igår när jag såg på Thor, okej kanske int grät men fällde nån tår- senaste ordentliga gråtsessionen var nog när jag såg senaste Vampire Diaries avsnittet... gud va sorligt det var :(

När skrattade du senast: 
När jag trollade min syster här för nån timme sen

Vem åkte du bil med sist:
 Pappa?

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Ett par rosa shorts

Vem åt du mat med sist: Hela familjen

Vem sov du hos sist: Öööö.. säkert Sally

Vem sov hos dig sist: Maria.. hahaha- rolig tjej ;)

Vad var du rädd för när du var liten: Mördare och en bonde som bor brevid vårt lande

Vad ville du, som liten, bli när du blev stor:
 Disney-prinsessa, men det vill jag nu också, en som jobbar på Disneyland och klär ut sig till olika prinsessor, verkar sjukt roligt :)

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Typ aldrig- bara för olika sprutor och så vidare

Värsta smärtan du råkat ut för: säkert när jag skar upp halva handen som sex-åring, har nog inga minnen av det dock. Annors säkert tandbedövning, för fy fan vad ont det gör

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv:
 Familj, vänner, bra filmer och fina kläder :)

Något som gjort dig riktigt förbannad: Fake-människor och såna som inte tål skämt

Dold talang: Jag är väl semi-okej på att skjuta och kan simma/dyka rätt bra

Vad finns oftast i din handväska: Iphonen, nycklar, nån sorts skolbok, godis av nåt slag, läppglans, borste och plånboken

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nejdå och har inga planer på att göra det

Har du piercing eller tatuering: Endast två helt normala hål i öronen, men jag skulle villa ha en tatuering

Vilket är ditt favoritplagg: Säkert nån av mina sköna sweatpants

Sämsta egenskap: Kanske lite småelak?

Ord du använder för mycket: Tvek och FUUUU, älskar båda men det är kankse lite överarbetade...

Vem litar du mest på i hela världen: Linn och Sally kanske

Hur många barn vill du ha när du blir stor: har ingen aning ännu

Favoritgodis:
 Geisha

Vem ser du upp till: duktiga skådespelare/-skådespelerskor och min mommo och moffa ♥

xoxo Amanda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaar sov du senast --> öööö.... Sally säkert ;D perus altti hoos mj :D

2012-05-07 @ 21:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0