Sunday

Tjenare, nu ska ja berätta snabbt om mitt veckoslut, på fredag hade Matilda födismiddag som sen blev en fest och jag hade jätteroligt.
På lördag var det också väldigt roligt, Sascha hade jättestor fest för att han sku flytta, men dessvärre tappa jag min telefon, så under denhär veckan har jag lyckats med att både tappa min plånbok och min telefon. Men hoppeligen hittar jag min telefon också.
Idag var jag på middag hos mommo och där läste jag klart en bok och sov lite. När jag kom hem gick jag till Senja och talade med henne och fick några saker jag beställde från Kalifornien, sen tittade jag på filmen "Reservoir Dogs" med min syster och pappa. Men nu och sova, gonatt!
Presenter av Senja, tack igen helt massor Senja!
xoxo-A

Kommentarer
Postat av: Elin

"dessvärre tappa jag min telefon".... Hahahahah bra Amanda... ;)

2012-03-05 @ 09:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0