Evening

Hej hej, jag har inte bloggat på en ganska så lång tid och jag ber om ursäkt för det. Just nu har jag provecka så jag kan väl skylla en del på det men annors har jag bara inte orka..
Men här under den senaste tiden har det inte hänt så mycket, på veckoslutet var jag bara hemma på fredag och på lördag var jag hos Jessica i Grani på fest. Det var många nya, trevliga människor och jag hade en superkiva kväll.
Förra torsdagen och förra fredagen var jag båda dagarna på Hunger Games och den var så sjuukt bra. Därför såg jag den två dagar irad, men gud den var bra- alla som inte har sett den borde gå se den nu!
Idag hade jag finska prov och det gick säkert ganska dåligt. Och i skolan fick jag också veta att jag blev tutor, vilket var ganska rolilgt. Idag efter skolan var jag på stan med Matilda och Janni en stund och köpte ett par byxor från Zara, sen kom jag hem och sen åkte jag till sången. Det var ungefär min dag idag. Och jag vet det här blev ett waay för långt inlägg men det fick nu ba bli så.

Här är några snygga photobooth bilder på mig och Ina från lördagen och min "Mocking Jay, Hunger Games-pin" som man fick på premiären.





xoxo. Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0