Cabin in the Woods

Hej igen, ja tänke rekommendera en film medan jag sitter här på bondgården. Före jag kom hit var jag på filmen "Cabin in the Woods" två gånger (alltså int helt samma dag som jag for, och inte två gånger på samma dag). Först med Eddie och Masa och andra gången med Linn och min kusin Naomi. Och den har väl fått ganska blandad kritik men jag tycker alla borde gå på den- okej dom sista 20 minuterna är väldigt konstiga- men annors är den en riktigt jättebra skräckfilm (tycker jag iallafall). Och det inte bara för att sjukt heta Chris Hemsworth är med i den- det skadar ju inte filmen heller- den är påriktigt bra, så för alla som inte har något att göra hemma i stan, gå på "Cabin in the Woods".



xoxo. Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0