Cold

Hola, hola! För det första.. herrejävlar det kallt ute! Provläsningen håller på för fullt och jag dör av tristess... Men nu ska jag snart äta lite luch och sen tillbaka till psykologin. Men för att inte få för tråkigt tänkte jag sätta in ett litet inspirations inlägg om kläder och accessoarer jag skulle villa ha nu. Dessvärre måste jag hitta nåt sätt att tjäna in lite pengar så jag kan köpa lite grejs. Puss o hej!

Verkkaren och Jeans från Hollister-



En Victoria's Secret hoodie-


Denna väska-


Varma tröjor-

En rutig skjorta, jag har aldrig tyckt om dem men nu har jag plötsligt börja gilla dom-



En läderjacka till våren-


Och thats about it :)

xoxo-Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0