I'm Back

Hej hej, nu är jag tillbaka igen.
Helt snabbt om mitt sportlov- det var kiva att snowkka i Norge och att vara i Stockholm och träffa Elin och köpa något smått. Det var semi kallt varje dag i Norge, men ofta soligt. I Sverige fanns det inte en jävla snöhög och det var typ +7 grader... här hemma i Finland är det typ som nordpolen.
Idag har varit en total skiit-dag, jag har sorgset nog blivit bestulen på min plånbok. Nån har antingen tagit den eller så är den tappad på ett helt insane ställe.. Men hoppeligen hittas den ännu :). Här kommer några bilder på fyra saker från sportlovet
1.En blus från Warehouse
2.Veckorevyn
3.En Onepiece från Norge
4.Min systers ascoola hungerspels-trilogi bok





xoxo. Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0