ABI ABI ABI

Tjeenare, idag var det Penkkis (För såna som int vet, när alla abin springer omkring i skolan o skriker, kastar godis och sprutar grädda på alla). Det var semi chill för jag hade typ en timme och sen var det abi-spex och sen fick vi sluta. Det ser nog så roligt ut att va abi, synd nog är det ännu 2 år tills det min tur. Men redan nästa år ska jag få dansa gammeldans, så det blir hoppeligen roligt. Tvåorna ska dansa imorgon och det ska bli superkiva att få se hur alla ser ut och när dom dansar. Jag ska dessutom försöka hinna på två olika, Norsens gammeldans och sen Mattlidens, (om jag orkar). Men nu ska jag gå tvätta bort grädden ur mitt hår så heippa!

Bilden är tagen från facebook, bild av årets Abin- det min systers vän som har fotat så fint :)


xoxo. Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0