Happy times

I'm back, yaaay. Jag vet att alla har saknat mitt otroligt intressanta och professionella bloggande. Hur som helst, jag orkar inte skriva något långt inlägg om allt intressant som hänt i mitt liv på den senaste tiden så jag börjar bara blogga direkt.
Idag har jag efter skolan varit och "tittat" lite på pingis aka härja i jumppa salen. Efter det gick jag en stund till Ama där Ipi också va, och sen kom Kassu dit en stund också. Sen kom jag hem och har typ bara öva på prov.. Men imoron kanske det händer något intressantare eller så blir det bara provläsning igen.. Men nu ska jag se på Lyckan i LA och sen kanske sova. Bye bye!

Bilder från Pingisen efter skolan-


xoxo. Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0