5 movies

Under förra veckan hann jag se 3 filmer med mina systrar och 2 med Ama och Eddie, och jag tänkte berätta lite om alla de filmer jag såg.

Wrath of the Titans
Jag minns inte riktigt när vi var på den med Ama och Eddie men typ förra veckan, eller veckan före det..? hursomhelst, jag tycker att den var helt okej, lite mycket action kanske men ganska underhållande... Ettan - Clash of the titans är nog sjukt mycket bättre, men Liam Neeson var med i den här också, så den kan int vara helt dålig :)


the Roommate
Om nån vill se en lugn skräckfilm med snygga skådisar så är det här en perfekt film. Den var kanske int otroligt skrämmande och int äcklig på något sett. Så det en bra film för såna som vill se en skräckfilm, men inte en farlig sådan.


the Ward
Det var också mest en skräckfilm med snygga tjejer och väääldigt dåliga specialeffekter.. Men den hade en ganska bra twist på slutet och alla spelade överraskande bra


Monte Carlo
En ganska typisk flick-film med massor klänningar och söta killar. Jag tycker att den var väldigt underhållande och riktigt bra faktiskt.


American (Pie) Reunion
Jag har aldrig riktigt tyckt om American Pie, eller jag tycker att ettan är bra men de filmer som kom emellan den första och sista filmen är bara rikitigt dåliga. Men den här sista var faktiskt bra och väldit rolig på sina ställen.

 


xoxo. Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0