Home again.

Nu är jag hemma och har just gjort klart mitt och Marias HIV-power point. Det blev supersnygg och vi får säkert 10 ;) Om en stund ska jag ut med hunden och ta dagens outfit bild. Idag hade jag på mig väldigt höga nya klackar från France och de gjorde rätt så ont att gå omkring i dem från 8 på morgonen till 5 på kvällen... Ont som fan. Men hursomhelst. Jag har ännu massor läxor och försöker hålla mig borta från datorn och TV:n. Det går som ni märker sjukt bra. Hörs senare!
                                           

xoxo. Amanda


Kommentarer
Postat av: Paniz

Åh jag visste inte att du hade blogg! Åh vad kul, ska stalka den varje dag hahahah!

2011-09-14 @ 22:41:36
URL: http://ppanizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0