Questions.

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ?
Hellre i tungan, men inte nåndera egentligen
2. Vara seriös än rolig ? Nej, mycket hellre rolig
3. dricka röd eller grön mjölk ? ingen skillnad, kanske grön?
4. brinna upp eller drunkna ? hellre drunkna för jag tycker mera om vatten
5. umgås med dina fiender eller föreldrar ? mina föräldrar

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
neeh  
2. sol eller måne ? - sol, då blir man brun men också måne, för den är finare
3. vinter eller höst ? - höst för då har jag födelsedag, vinter för då är det jul
4. snowboard eller skidning ? - Snowboard, för skidning är tråkigt efter en stund
5. solit eller regn ? - soligt, men det regnar på samma gång
6. vaniljglass eller chokladglass ? chokladglass

- OM DIG :
1. hur mycket är klockan just nu ? -
17.33
2. fullständiga namn ? - Amanda Tuva Francisca
3. Vart vill du bo ? - Utomlands nog, kanske USA? 
4. hur många barn vill du ha ?-
2
5. vill du gifta dig ? - jodå
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - Rullar
7. har du ätit sushi ? - jaadå
8. lyssnar du på nu ? - veronica maggio, intrumental musik mm.
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? -inga typ
10. humör ? -  trött, men kommer bli pigg före midnatt (då är jag som piggast)

- HAR DU.... INOM DE  SENASTE  5 DAGARNA?
1. kysst någon ? -
jodå
2. sjungit ? -jepp
3. blivit kramad ? - yes
5. saknat någon ? - int nu egentligen
6. dansat galet ? - alltid
7. klippt håret ? - nope
8. gråtit ? - nejdå
9. ljugit ? - int vad jag kommer på nu, men säkert någon vit lögn
10. blivit kysst ? -  fortfarande, jo

- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - 
japp, men det var nog inte jag speciellt utan alla mina vänner typ på skolavslutningen
2. har du en hund ? - nej, inte egentligen. Men min syster har en och den anses nog vara hela familjens
3. sover du helst sj eller med någon ? - beronde på vem "någon" är
4. tror du på spöken ? - nej, det gör jag inte.

Så nu vet ni lite mera om mig :)



xoxo- Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0