Miami

Nej, dit ska jag int. Men pappa åker dit i början av december och då ska jag be honom köpa hem lite grejer till mig. Han ska få stå i kö för Abercrombie och gå shoppa lite på Victoria's Secret. Jag vill ha massor av fina presenter och julklappar från Miami. Dom senaste 2 timmarna har jag chillat på Abercrombie's och VS's hemsidor och det finns massor med fina kläder. Tänker just nu på att beställa nån av dessa pyjamasar från Victoria's Secret, men jag vet inte om jag ska ta med shorts eller tights?

vs more info alt view

xoxo-Amanda

Kommentarer
Postat av: Felix Swanljung

Shorts, de e helt selvä juttu:) Men byxorna är semi myysiga säkert o sköna när de är kallt på vintern?:)

2011-11-22 @ 09:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0