Bruno Mars

Jag berättade aldrig vad jag tyckte om Breaking Dawn, så jag tänke göra det nu. Den var helt sjukt bra! Och den var påriktigt bra, int sådär "OMG-alla-twiliiigtht-e-sååå-bääst" utan helt pårikigt, jättbra. Den var sjukt snygg och alla var sjukt snygga. Jag tyckte t.o.m. att Jacob var snygg och det brukar jag inte göra. Superbra film, alla borde se den. Rubriken p.g.a. att Bruno Mars har skrivit en sång till Soundtracket- "It will rain" och den är superbra. Så här bjuder jag på lite Bruno Mars och en mindfucking-picture.




xoxo. Amanda

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahaha, du tyckt precis som jag. Har aldrig heller tyckt om Jacob eller hans utseende men i den här filmen såg han mycket bättre ut :D

Håller med om att den var helt sjukt bra :D

2011-11-24 @ 16:54:42
URL: http://hanarana.wordpress.com
Postat av: Andrea

Ja vet den va jättebraa!! :) Ja vill bara att 2an ska komma :D:D hihi KRAAAAAAM

2011-11-29 @ 08:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0