20.11-2011

Hejssan, jag orka int blogga nogo igår, så ja ska berätta lite vad jag gjorde idag och igår.

Igår var jag först med Sally och åkte med henne till Sörnäs för att föra någo utbytespapper som hon måste lämna in, och det var helt sjukt roligt, för Sörnäs var så jävla lame och jag och Sally gjorde massor av kul stuff. Sen kom vi tillbaka och vi såg på skräp TV och åt massor av goda snacks. Sen for vi till Chrisse lite senare och det var ganska roligt, men jag var int där så länge. Sen for jag hem med Sally och Eddie, och det var typ igår.

Idag var det en ganska stor fest, men jag var inte bjuden så det var lite synd, det sku säkert ha vari roligt. Men jag tror också att det var en bra ide att jag int kunde fa, för jag var ändå såpass sjuk att jag bara sku ha blivit ännu sjukare. Så istället fo jag till Vapiano och det var jättenice. Sen kom jag hem och nu bara chillar jag på datorn.


Snygga tjejer i Sörnäs ;)

xoxo. Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0